سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدا حواسش نبود تف کرد رو زمین.خدا جونم حواست کجا بود؟؟؟

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دلم پره........................

    نظر

حسادت حقه...

حسادت غریزست...

تا وقتی متعلق به منی...فقط متعلق به منی...یکسره...تمام...کامل...جسما...روحا...و وقتی متعلق به من نبودی...البته بعیده بذارم متعلق به دیگری باشی....چون که دیگری ...می خواد محصول رو ببره...نه دونه رو....... 

 

درد روح تو رو تنها عرفان شفا میده....نه اینکه اون رو از بین ببره....نه اینکه اون رو کم کنه....نه.....نه اینکه اون رو تسکین بده.....نه.....عرفان جاییه که درد روح تو اون جا باقی می مونه....رشد میکنه....بدون اینکه تو رو له کنه.....شفا برای عارف در دوام درده....نه محو درد..........

خوب گول حرفای قشنگتو خوردما!!!!خودم هم باورم نمیشه!!!!!

 

 

 

سهراب یادم داد که هرگز به دشمنان زمین خوردم رحم نکنم!!!!چرا که اگه بلند بشن هرگز به من رحم نمی کنن!!!!

مرسی سهراب!!!!!

 

 

با یکی باش تا دوتا باشی!!!!!!!

اگه تو چراشو نمی دونی منم نمی دونم!!!!!!!

 

من از طرف خیلیا حرف می زنم!!!برا همین هم بزرگتر از دهنم حرف می زنم!!!

حالا خفه می شی یا خفت کنم!!؟؟؟؟!!!

 

 

آدمی گر ایستد بر بام عشق دستهایش تا خدا هم میرسد.........

اما تکلیف اونایی که عشقشون تو زیر زمینه چیه؟؟!!!خوب خره معلومه.....از خدا دور و دور تر میشه.............